dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za devet godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 490 zaposlenika i 58 prodavnica u 35 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu.

U poslovnoj godini 2014/15. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 114,3 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 11.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

Aktuelnosti

dmZAJEDNO_SGC

 

Želite li promijeniti svijet? Počnimo zajedno od svoje neposredne blizine.

dm {ZAJEDNO} za bolje sutra

Ukoliko želite realizovati projekte korisne i značajne za vašu zajednicu, a nemate podršku ili pomoć za njihovu realizaciju, to vam može omogućiti kompanija dm drogerie markt.

U sklopu obilježavanja svog 10. rođendana u Bosni i Hercegovini, dm realizuje CSR kampanju pod nazivom  „dm {ZAJEDNO} za bolje sutra” čiji je cilj unapređenje kvalitete života cjelokupne društvene zajednice.

S tim u vezi, dm poziva sve zainteresovane osobe, nevladine organizacije, javne ustanove ili jedinice uprave da do 6.6.2016. godine prijave projekte koji će doprinijeti unapređenju kvalitete života stanovništva u BiH. Svi zainteresovani svoje projekte mogu prijaviti na                            www.dm-zajedno.ba ili putem prijavnog obrasca koji se nalazi u svim dm prodavnicama. Kategorije projekata koji se mogu prijaviti su: društveno korisno djelovanje, zaštita okoline i održivost, kultura, nauka i sport.

Po završetku prijava, dm će uz pomoć zaposlenika i nezavisnog žirija odabrati 10 projekata čiju će realizaciju podržati finansijski, donacijom proizvoda, opremanjem ili uređenjem vanjskih i unutrašnjih prostora, volonterskim angažmanom zaposlenika, partnera ili kupaca.

„U kampanji ,dm {ZAJEDNO} za bolje sutra’ dm traži projekte koji su korisni i značajni za lokalnu ali i širu društvenu zajednicu. Povodom našeg 10. rođendana podržat ćemo realizaciju 10 takvih  projekata. Zadaća svih nas jeste da svijet činimo boljim mjestom za život, a vjerujem da zajedničkim snagama to možemo i ostvariti.”  – kazao je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH.

U proteklih 10 godina uspješnog poslovanja u BiH, dm je realizovao brojne društveno odgovorne kampanje i aktivnosti, a to potvrđuje i nagrada DOBRO za korporativnu filantropiju. Kompanija dm ima za cilj da uzorno djeluje u svojoj okolini, a kruna njenog društveno odgovornog angažmana je kampanja „dm {ZAJEDNO} za bolje sutra”.

 

Svaka osoba u našem životu ostavlja trag i bez svake od njih ne bismo bili ono što danas jesmo.

dm_Jer_sve_smo_to_MI

Sarajevo, 27.1.2016. –  Život nam svakodnevno donosi nepredvidive situacije u kojima se lakše snalazimo uz pomoć naših najbližih. Svi MI imamo osobe koje zauzimaju posebno mjesto u našim životima: zato što su nas baš one znale utješiti, nasmijati, biti podrška i učinile nas onakvim kakvi smo danas. Za sve ono što MI jesmo, odgovorni su ljudi i susreti koji nam kroz život služe kao putokaz.

U okviru kampanje ”Jer sve smo to MI”, kompanija dm vas poziva da se na poseban način zahvalite osobama koje su obilježile vaš život. Sve osobe starije od 18 godina u periodu od 27.1. do 27.2. 2016. godine imaju mogućnost podijeliti svoju priču, fotografiju ili video na temu ”Ko Vas inspiriše?” i objaviti je na mi-dm-drogeriemarkt.ba. Autore deset najinspirativnijih priča na poklon očekuje dm poklon kartica u vrijednosti od 50 KM, a svoje priče također mogu podijeliti i putem društvenih mreža uz #dmInspiracija.

Povodom organizacije shoping night u Grand Centru

  • Deborah -50%
  • MAX FActor -10%
  • Loreal -10%
  • Mybelline -10%
  • Rimmel -10%
  • Miss Sporty -10%
  • Manhattan -15%
  • Iceberg -50%
  • Alessandro -50%

Sniženja navedenih brendova će biti tokom cijelog dana I odnose se na sve proizvode Brenda koji nisu već na sniženju.

A u period od 19:00-24:00 odobrit ćemo popust od -10% na ukupnu kupovinu, te ćemo dijeliti kozmetičke torbice za svaku kupovinu iznad 30 KM.
DM_Shopingnight

dm beauty academyU povodu održavanja 4. dm beauty academy, u svim dm prodavnicama, od 6.11. do 8.11., očekuje Vas sniženje odabrane dekorativne i preparativne kozmetike do 25%!

dm-look_1Jesen je savršeno godišnje doba u kojem sve pripadnice nježnijeg spola mogu unijeti različite boje u svoju make up rutinu i na taj način izbjeći monotoniju kišnih dana koji dolaze. I ove godine, kada je riječ o make up trendovima jesen će obilovati bogatim tonovima kojima nijedna dama neće odoljeti.

U okviru kampanje  „Lijepa, jer to želim!” najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt i partneri inspirisani bajkama kreirali su nove beauty trendove. Crvenokosa zavodnica, Slatka crnka, Čarobna heroina, Snježna kraljica, Ljepotica iz 1001. noći, Moderna princeza ili Samouvjerena brineta prava su inspiracija damama koje žele napraviti promjenu u svojoj make up rutini. Za svaki look pripremljene su detaljne upute za šminkanje koje su dostupne na dm web stranici i You Tube kanalu.

s-osmjehom-u-2015-dataPovodom početka nove školske godine, dm drogerie markt od 1. do 15.9.2015. realizuje aktivnost

„S osmijehom u školu“ u kojoj je naglasak na sigurnom odlasku đaka u školu i natrag kući.

Tokom aktivnosti sve školarce koji sa svojim roditeljima i starateljima posjete dm prodavnice uz kupovinu očekuje poklon: 3D flourescentni privjesak za njihov ruksak, te brošura sa savjetima za siguran put do škole.

Reduced_Kosa kakvu želimU okviru kampanje „Kosa kakvu želim“, dm drogerie markt d.o.o. je nadogradio postojeću mobilnu aplikaciju koja od sada, uz standardne sadržaje, nudi mogućnost testiranja različitih nijansi boja za kosu.

Mnoge žene razmišljaju o novoj boji kose ali ne smiju da se odluče na promjenu. Međutim, zahvaljujući novoj dm aplikaciji to je sada veoma lako. Potrebno je samo da besplatno preuzmu aplikaciju sa Google Play a ubrzo i sa Apple Store portala, fotografišu se i odaberu idealnu boju. Na ovaj način aplikacija pomaže pri odabiru odgovarajuće boje za kosu mnogo bolje od kataloga boja jer odmah na vlastitoj fotografiji imaju priliku vidjeti koja nijansa boje im najviše pristaje.

Kampanja „Kosa kakvu želim” traje do 29.8.2015. godine, a svi kupci u dm prodavnicama će tokom trajanja kampanje za kupovinu 3 ili više proizvoda za njegu kose na poklon dobiti knjižicu s kuponima za kupovinu odabranih proizvoda po sniženim cijenama, te planer sa savjetima za njegu kose. dm u asortimanu ima široku paletu proizvoda za njegu i styling kose jer je jedan od simbola ženstvenosti i ljepote upravo zdrava i sjajna kosa.

Nadograđena aplikacija u novom ruhu može se preuzeti na Google Play-u a postavka na Apple Store portal očekuje se u narednih mjesec dana. Za sve postojeće korisnike dm mobilne aplikacije dovoljno je da izvrše update iste.

460x260Već treću godinu dm drogerie markt sprovodi babybonus program čija je svrha da se mnogobrojnim pogodnostima pri kupovini te različitim poklonima pruži kontinuirana podrška roditeljima i njihovim bebama.

Učlaniti se mogu svi roditelji i staratelji djece uzrasta do dvije godine popunjavanjem prijavnice u dm prodavnicama, uz predočenje ličnog dokumenta i zdravstvene knjižice djeteta. Nakon učlanjenja, članovi babybonus programa na kućnu adresu dobit će pismo dobrodošlice s članskom kartom, kuponom za preuzimanje besplatnog paketa pelena te mnoga druga iznenađenja. Osim toga, tokom prve dvije godine života bebe, očekuju ih redovne pošiljke koje uključuju brošure sa savjetima, poklone i knjižice s popustima uz koje roditelji mogu ostvariti pogodnosti pri kupovini dječijih proizvoda.

Tokom mjeseca augusta svim roditeljima koji svoje dijete učlane u babybonus program, dm daruje par sjenila za auto!